15 apr. 2011

Båldödare

Idag kom den första "leveransen" av Reebok-prylar. Jag fick 3 t-shirts, 1 par college-shorts, 1 jacka och 1 par skor. A thank you!! Dojjorna var riktigt sköna, och lätta, och jag invigde dom på 17:30-passet på Nordic.

Dagens pass innehöll bara kroppsviktsövningar och det hör inte till vanligheterna.

Toes to bar (strikta) x 5
Här övade vi, som det står, på strikta Toes to bar. Grymt svårt och jag tror jag grejade en enda.....eller kanske en halv då.

Sen på tid....

10 Strikta Pullups

10-8-6-4-2 av: Toes to bar, Tuck Jumps och Target Burpees (dunka i taket i hoppet)

10 Strikta Pullups

Tid:7,28


Det här passet var jäkligt jobbigt, även om det inte ser ut så, bålen dog helt och de sista strikta pullupsen bröt jag i ettor. De nya skorna var riktigt sköna så dom kommer jag använda mycket i framöver.



Middagen intog jag på East tillsammans med Team Reebok. Vi gick igenom framtiden och det verkar som jag kommer få uppleva mycket roligt med det här gänget. Skriver mer om det när det närmar sig.

Simma lugnt!

/Richard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar