22 maj 2011

Ont

Sov riktigt gott inatt, det är något speciellt med hotellsängar. Jag fixade barnvakt och bokade ett rum på Courtyard Marriott för att fira Christels födelsedag och jag tror det blev lyckat ; )

Han sen med att deltaga på 11-klassen på CFN och det var riktigt skönt.

Front lever 90% x 5
Denna övning som vi körde i romerska-ringarna är riktigt jobbig, men kul. Jag gillar alla gymnastik-övningar även om jag inte är bra på dom.

Sen....

På tid:
1000 m rodd
+
3 varv av
20 Jumping Jacks
15 Utfallshopp
30 Höga knän
+
50 KB-svingar (20 kg)

Egentligen skulle man springa 1 km efter rodden men Rickard fixade ett alternativ till mig eftersom jag inte kan springa. Tyvärr fick jag ont i fötterna ändå, men men.

Sedan jag började med Paleo-inriktningen på kosten så har jag bara blivit bättre och bättre i lederna. Jag kan i stort sett utföra allt som kommer upp på whiteboarden men jag har fortsatta problem med löpning, box jumps och hopprep. Jag fattar inte varför det är just fötterna som inte vill vara med!? Det är bara att kämpa vidare, en dag kanske det går.

Simma lugnt!

Richard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar