13 mars 2011

Ellie 1 år

Det blev en bra träningsvecka som avslutades med ett lördagspass på CFN.

Höga Box Jumps 3-3-3-3. Hoppade endast fyra treor eftersom jag alltid får ont i min hälar efter den typen av övningar.

Utfallsteg 10-10 (40-60 kg). Fick ont i mina späda knän vid denna övning så jag avbröt efter två set.

AMRAP 10 minuter

10 Utfallsteg med 20 kg´s skiva i famnen
10 Medball Clean
3 Burpees på bollen

I morse var det svårt att kliva ur sängen. Mina skinkor och lår är totalt förstörda efter gårdagens pass och de liksom vibrerar när jag aktiverar dom. Hoppas det inte blir ben i morrn.

Idag är det Ellie´s 1-årsdag och den har vi firat med tårta och massa annat onyttigt (läs gott). Det känns helt otroligt att det redan passerat ett år sedan hon föddes. Hon verkade trivas med all uppmärksamhet och blev glad för alla presenter även om hon gillade snörena mer än innehållet i paketen.

Simma lugnt!

/Richard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar