19 maj 2011

AMRAP Power Clean.....in my dreams

Det är redan torsdag och denna vecka har jag bara hunnit med att träna 1 gång av olika anledningar, det är såå frustrerande!! Jag måste försöka komma iväg på en klass ikväll, om inte annat får jag köra själv. Drömde inatt att jag fick 15 minuter på mig av Erik och då körde jag en AMRAP Power Cleans på 60 kg. Det framkom inte i drömmen hur många jag fick till men jag kände mig iallafall nöjd efteråt : )

I helgen ska Team Reebok besöka Crossfit Örebro och det hade varit grymt kul att följa med på denna tripp men, tyvärr, man kan inte vara med på allt.

Nästa helg är det dock dags för Crossfit Uppsala och då kommer hela teamet vara samlat för första gången, kul. Altemark har knåpat ihop ett grymt program så se till att anmäla er till detta event.

Simma lugnt!

/Richard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar