19 maj 2011

Drömmen gick inte i uppfyllelse

Jag var riktigt sugen på att träna idag. Peppad som en gud åkte jag in till Crossfit Nordic för att köra alla Power Cleans jag drömde om natten till idag ; ) Hahaha, vilken jäkla dröm, är jag lite Crossfit-skadad eller!?

När jag kliver in genom dörren möter jag två av mina team-vänner Ellinor och Andreas och en massa andra människor. Det visar sig att det är en kostföreläsning som precis skall dra igång. Det var så knäckande att inse att det inte skulle bli nån träning idag heller.

Jag hade dock bilen med mig så jag åkte ner till Rålis och påbörjade en Cindy, men efter 7 rundor gav jag upp. Det var för mycket som inte stämde och inget kändes bra. Förmodligen mycket psykiskt. Hoppas orka upp till 7-passet i morgon.

Simma lugnt!

Richard

4 kommentarer:

  1. Skönt att man inte är den ända som drömmer om träning... Själv har jag gjort pull ups hela natten :)

    SvaraRadera
  2. Jag såg din blick igår, hur taggad du var för träning och hur besviken du vart när det inte var möjigt! Svårt att tagga om då, men bra att du försökte!
    Nu får du tagga om för ikväll blir det hinderbana! =)
    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  3. Mmm, det var lite knäckande faktiskt. Men jag är glad ändå, jag får ju träffa er idag : )

    SvaraRadera