6 juni 2011

Diane igen

Har hunnit med två träningspass denna helg, eller egentligen var det innan och efter helgen eftersom jag tränade fredag och måndag.

Fredag:

5 varv på tid av;
1 min armhävningar
1 min rodd
1 min vila

Fick till 130 armhävningar och rodde 1216 m.

Måndag:

"Diane" 21-15-9
Marklyft (100 kg)
HSPU

Tid: 4:42

Jag hade en ätardag igår, det blev en del godis, så min mage var helt paj i morse när jag cyklade in till CFN. Var tvungen att gå på muggen två gånger innan passet ens hann börja. Kan vara därför det bara gick ok.

Hade väl inga direkta förhoppningar att slå mitt tidigare pr men nånstans i bakhuvudet fanns väl ändå tanken. Speciellt när Nils sa att det gått 4:03 och jag bara hade 9 HSPU´s kvar. Dessa 9 tog emellertid 39 sekunder(!!) att avverka, jag vet inte vad som hände där egentligen.

I övrigt har ju regionals gått av stapeln i England och Jenny kom 3:a och är därmed klar för Crossfit Games i Carson, USA, senare i sommar. Grattis Jenny!!

Simma lugnt!

Richard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar