17 juni 2011

Det börjar närma sig

Har kännt mig trött och omotiverad till träning den senaste tiden och igår var inget undantag. Åkte in till CFN ändå eftersom jag vet att det känns bra när man åker därifrån, oavsett hur passet gått.

Vi körde lite teknik/styrka genom på GHD-situps och strikta Toes to bar. Efter det blev det en metcon som var riktigt svettig och mycket jobbig för rygg och mage. Som vanligt bytte jag ut löpningen mot rodd (börjar bli rätt less på det)

På tid 5 varv av:
200m Löpning
8 Pullups
15 Liggande Fällkniv med medicinboll i händerna (10 kg)
4 Burpees


Kommer tyvärr inte ihåg tiden men det är ju oväsentligt eftersom jag modifierade, men runt 10 minuter tog det och jobbigt var det.

Jag har varit borta från min arbetsplats sen 25:e januari och jag har verkligen kommit in i en lunk. Det blev dock ett litet uppvaknande idag när jag och familjen var och hälsade på dagiset som Ellie ska börja på i slutet av augusti. När vi var där kände jag att det verkligen börjar närma sig jobb igen, bara två och en halv månad kvar.

Har förövrigt börja förlika mig med tanken på att jag inte kommer åka till Crossfit Games och heja på Jenny, känns skittråkigt. Jag har hittat hyfsat billiga biljetter men det är hotellkostnaderna som tar kål på budgeten. Kämpar dock på in i det sista för att försöka lösa det problemet.

Simma lugnt!

Richard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar