16 mars 2011

Sponsor

Idag var jag på Reebok´s Sverige-kontor, i Solna, och skrev under ett sponsor-avtal som till en början löper på 1 år!! Va, sponsra mig!?? Ehh, ok!? Tänk att få en sponsor som förser en med träningsprylar.....när man är en gammal trasig 36-åring : )

Det ska bli jättekul att få vara en liten del av ett företag som jag väldigt mycket skulle vilja tillhöra. Vi blir ett litet team som Reebok Sverige tydligen har stora planer för. Jag berättar mer i ett senare inlägg. Nu ska jag bara njuta av den här känslan.

Simma lugnt!

/Richard

8 kommentarer:

  1. Grattis!
    Det var väl förtjänt och det är ju skönt att se att det finns hopp för oss över 35 ;)

    //Mattias

    SvaraRadera
  2. Wow, vad häftigt! Grattis!

    //Anna B

    SvaraRadera
  3. Grattis Richard! Gammal trasig 36 åring?! Du är ju så rätt för detta =)
    Vad kul vi ska ha det!!

    Kram och grattis!

    SvaraRadera
  4. Stort grattis, grymt kul!

    Hoppas vi ses på CFN snart så kan du dema alla coola prylar.

    // Andreas
    ps. hoppas lunchen smakade

    SvaraRadera
  5. Mattias - Ja, nån ska ju hålla fanan högt för oss 35+are : )

    Anna B - Tack, det känns väldigt kul.

    Jenny - Tack, klart vi ska

    Andreas - Tack. Jag ska fixa en catwalk på CFN snart : )

    SvaraRadera
  6. Grattis Richard.

    Jätte kul att träffas sist.
    Ska följa din blogg med spänning.
    Mvh Fredrik från solberga

    SvaraRadera
  7. Fredrik - Tack, det känns riktigt kul. Jag blev rätt paff när du satt där med Micke och Jocke. Kul var det i alla fall.

    SvaraRadera
  8. Richard, Behöver dom inga nya i teamet. Jag skulle vara en bra "Before" förebild!
    Jag är rätt trasig 37 årig man med BMI som säger att jag är sjukligt Fet... Du kan väl kolla med Reebok?

    Om det skulle skita sig med Reebok, har jag annars ett lukrativt sponsoravtal med Örby Bar och Kök på G, som ger mig obegränsat med jordnötter (under 1 år)vid inköp av minst två öl samma kväll!
    Ha det
    /Jocke

    SvaraRadera