9 maj 2011

Lilla Julafton eller??

Vilken underbar dag, strålande sol, träningsvärk i kroppen och så har jag fått en massa paket också. Kan det bli bättre? Skulle ha tränat i morse men Ellie härjade som besatt i natt, så det fanns inte en sportslig att jag skulle orka kliva upp kl 6. Det kommer nog bli en dålig vecka träningsmässigt då Christel ska bort i tre dagar, fast man ska aldrig säga aldrig, det kanske blir något pass ändå.

Just det, tillbaka till paketen. Jag har fått tre par skor från Reebok idag, grymt kul. Ett av paren är lite retro, enligt mig, och har PUMP-funktionen. Rätt sköna det lilla jag testat dom. De två andra paren passar mig stilmässigt som handsken, jag älskar dom. Tack Reebok!

Sen fick jag ett paket från London också. I det låg det lite grooming-produkter från Bulldog ,som jag gått och blivit kär i. Jag rakar ju skallen och deras moisturiser är perfekt balanserad och så doftar den gott. Har tidigare haft svårt att hitta en produkt som lämpar sig för huvudet, fram till nu då. Thank you Simon!





Simma lugnt!

/Richard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar