4 apr. 2011

Beleza!

Jag tror fan att jag ÄR tillbaka . Idag kändes det skitbra att träna och hostan är som bortblåst *peppar peppar*.

Passet då,
Strikta Pullups med vikt 1-1-1-1-1
Drog mig upp med 20-25-30 och 35 kg. Sista vikten blev ett nytt pr med 5 kg. Försökte sen att dra mig upp med 40 kg extra vikt men det gick inte. Det var dock på millimetrarna att jag hade klarat det. Nästa gång tar jag det.

Skin-the-cat 2-2-2 klicka här för att se hur denna övning ser ut.

Sen

5 rundor på tid av
6 Chest to bar pullups
6/6 Renegade row (18 kg)
40 Mountain climbers
6 Burpees
Tid: 11,14

Skönt för bålen med Renegade row och Mountain climbers i samma wod.......not!! Jag kände mig dock jäkligt bra i min nya tröja från Reebok. Beleeeeza!!

Chrille Krokodil och jag



Simma lugnt!

/Richard

1 kommentar: