18 maj 2010

Jag känner sorg

Min älskade vän Anna Carneroth, som hastigt lämnade oss den 19 mars på tok för tidigt, blev bara 34 år. Idag begravdes hon och jag har svårt att uttrycka hur ledsen jag är och hur mycket jag saknar henne.

Det är så tragiskt att denna underbara, snälla, omtänksamma och älskvärda människa är borta. Min sorg är förmodligen inte i närheten av den sorg som min vän Carlos, Annas sambo, känner. Han har nu den tunga uppgiften att sörja sin älskade samtidigt som han ensam ska ta hand om deras son Rio som föddes i januari 2010.

Vila i frid Anna Carneroth vi saknar dig oerhört mycket.

/Richard

4 kommentarer:

  1. Jag beklagar sorgen och önskar all kärlek i världen till Carlos och Rio!

    //Mads

    SvaraRadera
  2. Det är vid såna här tillfällen som våra "problem" med vissa crossfit-övningar känns totalt oviktiga!

    Ta hand om dina vänner, din familj och dig själv!

    All kärlek till er!

    Hls
    Michael

    SvaraRadera
  3. Jag beklagar verkligen! Livet är verkligen orättvist. All kärlek från mig till dem!

    SvaraRadera