13 juni 2011

Grace igen

Idag var det dags för "Grace" igen, 30 overhead anyhow med 60 kg på tid......kl 7 på morgonen!!

Min tid idag blev 4:50, till skillnad från senast då jag blev klar på 4:32. Jag tror jag hade kunnat köra något snabbare om man fått droppa vikterna. Nu var vi tvungna att fånga upp stången på låren och sen sätta ner vikten på golvet. Jag är inte förvånad om jag har blåmärken på låren i morrn.

Christian var med och representerade teamet och jag tycker han gjorde en superinsats. Killen väger typ 65 pannor och körde med samma vikt som jag. Grymt!



Igår pratade jag med Martin Altemark som tipsade mig om ett kommande seminarium med Matt Wichlinski på Crossfit Uppsala. Seminariet äger rum den 10:e juli och jag tror det kommer bli grymt. Kolla hyperlänken för mer info.

Simma lugnt!

Richard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar