17 apr. 2011

Och så kaffe förstås

Det blev ingen träning idag men däremot har jag ätit rätt mycket.

Frukosten hemma var helt klockren med Paleo-pannkakor och en stor skål med melon, banan, mango, färska blåbär och hallon mm.......och så kaffe förstås.

Framåt 11-tiden åkte vi hem till min styvbror Thomas vars bättre hälft Klara idag bjöd på en födelsedags-brunch. Hon hade fixat glutenfria plättar (som faktiskt var goda), melon, parma-skinka, smoothisar och en massa annat........och så kaffe förstås.

Efter brunchen åkte vi hem till familjen Jacobsen. När vi kom dit stod Jenny och lagade mat, en köttfärsgryta, och hon frågade om vi ville äta med dom. Det var dags för ett mellis så vi tackade ja och fick ett ganska rejält mellanmål måste jag säga.......och så kaffe förstås.

Nu har vi precis ätit hemmagjorda hamburgare, protein style (alltså utan bröd), och nu ska vi päsa på soffan, dock utan kaffe.

Till veckan har jag bokat in mig på 17:30-passet i morrn och 07:00-passen på tisdag och onsdag. Hoppas jag orkar upp till de två sistnämda.

Simma lugnt!

/Richard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar