20 juni 2011

Sista inlägget

Jag började skriva den här bloggen för lite mer än 2 år sen för att hålla koll på min träning, en träningsdagbok kan man säga. För att innehållet skulle bli mer intressant lade jag till lite om min sjukdom och sen rullade det på. Har väl skrivit om lite allt möjligt men det har mest blivit om träningen.

Tanken var att skriva för min egen skull för att förhoppningsvis se nån typ av positiv utveckling, men vartefter jag fick fler läsare började jag skriva för er. Nånstans här tappade jag fokuset på för vem jag verkligen skriver denna blogg, mig själv. Borde kanske fattat att det skulle bli så här i och med att jag startade just en blogg (web logg) som alla kan läsa, men det gjorde jag inte.

Känner att det nu är dags att gå vidare, kommer skriva lite på Team Reebok´s blogg, men den här bloggen är från och med nu finito.

Ett sista "Simma lugnt" till er som hängt med och läst det jag skrivit, jag kommer sakna de kommentarer jag fått som ändå visade att jag fångade någons intresse.

Richard

6 kommentarer:

  1. Har inte kommenterat så mycket, men har följt bloggen det senaste året.

    Lycka till i framtiden!

    SvaraRadera
  2. Tack för många fina inlägg! Allting har sin tid.

    SvaraRadera
  3. Ha det gött Richard, har varit kul att följa dig.

    SvaraRadera
  4. ha det bra
    koolt att få vara med så här länge:-)
    sarah

    SvaraRadera
  5. Tack för den här tiden så ses vi på Reebok-bloggen :)

    //Mattias

    SvaraRadera
  6. Tack för många bra inlägg, ses på gymet Bicep! :)

    SvaraRadera